مشاوره از دکتر قلب

  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 0 مشاهده پرسش
    سلام من وقتی ازخواب بیدار میشوم سردرد میشوم وفشارم ۸ است چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      ویدئوی \\\"درمان غیردارویی فشار خون پایین\\\" رو در پیج اینستای من ببین عزیز
  • تصویر کاربر خلیل سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 1 مشاهده پرسش
    باسلام عرض ادب و احترام
    آقای دکتر مدتی است پای سمت چپم از مچ پا تا انتهای ران به عارضه ترومبوز سطحی گرفتار شده ام و حدود یکماه است قرص اکسابین5 مصرف میکنم هر12 ساعت. خاستم ببینم علت این عارضه چیست و با واریس چه فرقی دارد؟ و درچه صورت این عارضه برطرف می‌شود؟. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      علت, وجود نارسایی وریدی و عروق واریسی, و وجود فاکتورهلی خطر مشابه با لخته عروق عمقی پاست
  • تصویر کاربر معتمد سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 2 مشاهده پرسش
    وقتی که غذای چرب میخورم سرم گیج میرد و بی حال میشم
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      ازمایش کامل خون و بررسی گوارشی لازمه
  • تصویر کاربر حسنی سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 2 مشاهده پرسش
    سلام من مشکلی قلبی وگشادی عروق دارم وفشارم هم بالاست ولی چندروزه خیلی افت فشار دارم.قرص لوزار۲۵هم مصرف میکنم.چکارکنم برای درمان افت فشار.
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      دوز لوزار باید زیر نظر متخصص کم یا قطع بشه
  • تصویر کاربر عفت سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 7 مشاهده پرسش
    باسلام حدودده ساله قرص پوزارکس مصرف میکنم چون فشارخون دارم امااین بارداروخانه قرص لوزاربجای ان دادن ودوسه روزی ست مصرف میکنم ایااین جابجایی مشکلی ایجادنمی کند ویاعوارضی نداردممنون ازشما
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      خیر, یکی هستن
  • تصویر کاربر مهتاب سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 2 مشاهده پرسش
    سلام پسرم ۱۱ سالشه سال پیش تپش قلب گرفت بعد یک سال نوار درحین تپش گرفتم دکتر گفت خوش خیم هست پرپرانول ۲۰ روزی یک نصف مصرف میکنه اما بعد ۸ ماه عود کرد دوباره تپش گرفت بردیم دکتر قرص سو تا کیم داره من از عوارض قرص می ترسم لطفا رهنمایی کنید هنوز قرص سو تا کیم شروع نکردمنکردن گفت پرپرانول نده سوتاکیم بهش بده
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      با متخصص قلب اطفال مشورت کن عزیز
  • تصویر کاربر مه سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 2 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده ۳۵ ساله هستم سه ماهی هست درد زیر سینه چپ دنده هام و دقیقا همین نقطه از پشت کمر درد میکند که به بازوی چپم انتشار دارد گاهی تنگی نفس دارم که تپش قلب میگیرم و بی حال میشم البته تپش قلب در حد چند ثانیه ای .ولی دردم مداوم هست قفسه سینم هم درد دارد گاهی تنگی نفس دارم که متخصص قلب رفتم اکو سالم بود تست ورزش تغییرات خفیف داشت اسکن هسته ای رفتم سالم بود دکتر گفتند از نظر گوارشی .داخلی برم .حالا به لحاظ قلبی اقدام دیگری لازم نیست ؟فقط تشخیص تاکیکاردی سینوسی دادند در نهایت اسکن سالم بود .نظر شما چیست
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      علائم شما روان تنیه. با روانپزشک مشورت کن عزیز
  • تصویر کاربر عمران سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 4 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر. پدرم 65 سالشه و از جوونی مشکل قلبی داشته و گهگاهی تپش قلب میگیره و باید چن دقیقه دراز بکشه تا حالش خوب شه. چن سال پیش آنژیوگرافی هم انجام داد و خیلی وقته روزانه قرص متورال و آسپرین رو مصرف میکنه. این مدت حالش خوب بود ولی الان چند روزیه یه جورایی اختلال حواس پیدا کرده و رفتارش عادی نیست. حس میکنم حافظه ی کوتاه مدتش دچار مشکل شده. خیلی وقتا هم گرمش میشه و میگه سرم داغ میشه. فشارشم که گرفتیم یه بار 14 و بار دیگه 15 بود. ضمنا از جوونی سیگارم میکشه ولی اهل الکل و ... نیست. لطفا کمکمون کنید اقای دکتر ب نظر شما چیکار باید بکنیم. ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      برای بررسی الزایمر با نورولوژیست مشورت کنید
  • تصویر کاربر مرضیه سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 3 مشاهده پرسش
    سلام من سوم دی ماه دز سوم سینوفارم و به فاصله شش ماه از دز دوم زدم
    هردو بار قبل مشکلی نداشتم الان تقریبا هرشب با طپش قلب شدید از خواب میپرم گاهی حتی ضربانم تا ۱۴۰ میره قرص پرانول میخورم اصلا مشکل فشار نداشتم فشار خونمم متغیر شده نمیدونم باید چیکار کنم امشب قبل از خواب یه قرص خوردم نصف شب باز همون حالت بهم دست داد مجبور شدم دوباره پرانول بخورم لطفا راهنماییم کنید خیلی میترسم
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      فشار خون و ضربان رو برای یک هفته صبح و شب ودر زمانهایی که علامت داری چک و یادداشت کن و بعد از یک هفته به متخصص مراجعه کن عزیز
  • تصویر کاربر میترا سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش) تعداد بازدید: 6 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    پدر۸۸ساله هستن و داروهای قلبی مصرف میکنن واینکه مرداد با دکتش صحبت کردیم داردی دیلتیازم ۶۰ که روزی سه بار مصرف میکردن رو به روزی ۲بار تغیر دادن ولی دیشب درحالت درازکش که هنوز نخوابیده بودن تپش قلبشون به ۴۷ رسید بدون اینکه درد قفسه سینه یا چیز دیگه ای باشه فقط احساس خشگی دهان ولب داشتن این شرایط خطرناک هست یا نه وچه کاری میشه برا نرمال کردنش انجام داد
    ممنون میشم از راهنمایتون
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری سه شنبه ۲۸ دی ۰( 2 روز پیش)
      دوز دیلتیازم باید زیر نظر متخصص کم یا قطع بشه
درحال دریافت اطلاعات