مشاوره از دکتر قلب

درد قلب - پرسش 34370

  • تصویر کاربر زهره شنبه ۱۳ خرداد ۲( 8 ماه پیش) تعداد بازدید: 87 بیماری قلبی و عروقی
    سلام خسته نباشید. من قبلا این سوال رو پرسبدم اما چون با سوال دیگری پرسبده بودم جواب نگرفتم.
    ۲۹ ساله هستم.
    من چند وقت پیش ناگهان فشارم بالا رفت و بعد چندوقت به متخصص مراجعه کردم اکو و نوار قلب و آزمایش هم دادم که گفتن سالمه و موردی نداره اما ضربان قلبم بالاس و به من قرص بیزوپرولول ۵ (بتالکو)دادند هم براب فشار و هم تپش قلب. هنگام مصرف قرص حس مور مور شدن صورت داشتم و بعد چند روز حس درد شدید در قلب و دست چپ و پشتم داشتم به متخصص دیگری مراجعه کردم هولتر ۲۴ ساعته نصب کردم و گفتن فشارم نرماله نیاز به مصرف قرص نیست قرص را قطع کردم.۱۵روز فقط قرص را مصرف کردم.حالا همچنان این درد شدید قلب که گاهی هم تیر میکشه و دست درد و درد در پشت را دارم نیاز هست دوباره به متخصص بروم و اکو قلب بدم؟امکان هست که ۱۵ روز مصرف قرص روی قلبم اثر بدی گذاشته باشه و نیاز باشه دوباره اکو بدم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری شنبه ۱۳ خرداد ۲( 8 ماه پیش)
      خیر این دارو اثر بدی روی قلب نمیگذاره
    2. تصویر کاربر دکتر نادر افشاری شنبه ۱۳ خرداد ۲( 8 ماه پیش)
      دردهای مربوط به استخوان و عضله, معده و ریفلاکس و همینطور اضطراب باید بررسی بشه عزیز
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید